Απάντηση στην τοποθέτηση του Δημάρχου Κωνσταντίνου Δρακονταειδή για την διαδικασία του Brand name, η οποία περνά από τον Δήμο και την Περιφέρεια, καθώς και τις αιχμές που άφησε για μη έγκαιρη ενημέρωση, έδωσε στον Prisma 91,6 o Πρόεδρος του Επιμελετηρίου Σωτήρης Σκιαδαρέσης.
Όπως αρχικά ανέφερε είναι δεδομένο ότι η δημιουργία του Brand name, θέλει την συνεργασία τόσο του Δήμου, όσο και της Περιφέρειας, για τον απλό λόγο, ότι όλοι μαζί πρέπει να προχωρήσουμε. Το θέμα είναι να το λέμε και να το κάνουμε πράξη και όχι απλά να το λέμε για να το λέμε.
Ο ίδιος ακούγοντας την τοποθέτηση Δρακονταειδή στο Δημοτικό Συμβούλιο, ανέφερε ότι έχει κάποιες ενστάσεις σε διάφορα ζητήματα.
Όπως επιβεβαίωσε το λογότυπο του brand name, τόσο ο εκπρόσωπος του Δήμου, καθώς ο δήμαρχος απουσίαζε, όσο και ο κύριος Αντιπεριφερειάρχης, το είδαν όπως το είδαν όλοι, καθώς και ο ίδιος στην τελική του μορφή στην παρουσίαση.
Στην τελική του μορφή δεν το είχα δει και εγώ, συμπλήρωσε.
«Όταν αναθέτουμε σε ένα από τα καλύτερα γραφεία της Ελλάδας να φτιάξουν το λογότυπο, δεν θα έρθω εγώ να πω αν το χρώμα, έπρεπε να είναι διαφορετικό, τι δεν μου αρέσει, τι δεν μου κάνει.»
Φαντάζομαι ότι πας στον καλύτερο για να αποδεχτείς αυτό που θα σου δώσει, αλλιώς φτιάξτο μόνος σου και δεν υπάρχει λόγος να μπεις σε αυτή την διαδικασία και να ξοδέψεις τα χρήματα σου.
Ο κύριος Σκιαδαρέσης, ανέφερε ότι για την δημιουργία του Brand name έγινε μια συνάντηση παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη κ. Χαλικιά, του υπεύθυνου τουρισμού του Δήμου, φορείς από την Λευκάδα και συναποφασίσαμε την κατεύθυνση του ονόματος.
Στην συνέχεια δημιουργήθηκε μια επιτροπή η οποία είχε την παρουσία εκπροσώπων του τουρισμού και επαγγελματίες, καθώς πάνω από ένα χρόνο σε συνεργασία με τον υπεύθυνο τουρισμού, δούλευαν την ονομασία και όλες τις λεπτομέρειες.
Στο σημείο που όλο αυτό έφτασε η στιγμή να παρουσιαστεί, ο ίδιος έστειλε πρόσκληση στον Δήμαρχο και μάλιστα τον συνάντησε μαζί με τον Περιφερειάρχη, του ανέφερε ο κύριος Δρακονταειδής τις ενστάσεις του σχετικά με το αν δικαιούται ή όχι το Επιμελητήριο να φτιάξει brand, αυτός που δικαιούται ωστόσο είναι σύμφωνα με τον νόμο ο Δήμος και η Περιφέρεια.
Ωστόσο στην χθεσινή του συνάντηση με την Υπουργό Τουρισμού κυρία Κουντουρά, υπήρξε μια δεκάλεπτη συζήτηση και δεσμεύτηκε ότι βλέπει θετικά ένας φορέας να νομιμοποιείται να φτιάξει το brand αρκεί να συναινούν οι υπόλοιπο καθώς ένας μόνος του δεν μπορεί να φτιάξει τίποτα.
Πρέπει όλοι μαζί να προχωράμε και να συναποφασίζουμε πως πρέπει να προχωράει το νησί.
Ο κύριος Σκιαδαρέσης ανέφερε ότι δεν μπορεί να έχει μια ιστοσελίδα τουρισμού ο Δήμος, άλλη η Περιφέρεια, το Επιμελητήριο, οι Ξενοδόχοι και τα Ενοικιαζόμενα δωμάτια.
Αυτό που χρειάζεται δεν είναι να δώσει κάποιος 5.000 ευρώ για μια ιστοσελίδα, αλλά αυτή να ενημερώνεται και να έχει έναν τουλάχιστον άνθρωπο που να ασχολείται μόνο με αυτή σε καθημερινή βάση και να την εμπλουτίζει.
Ο ίδιος είπε ότι έχει πολύ καλή συνεργασία με τον Δήμο, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα συνεργασίας καθώς την τελική μορφή δεν την γνώριζε ούτε ο ίδιος. «Αν ο Δήμαρχος ήθελε να μάθει κάποια πράγματα, θα μπορούσε να με καλέσει, όπως κάλεσε σε μια συνάντηση τον πρόεδρο των Ξενοδόχων και τον Ενοικιαζόμενων Δωματίων και έκαναν μια συνάντηση, χωρίς εκεί να καλεστεί το Επιμελητήριο.»
Το Brand name είναι ένα δύσκολο εγχείρημα, ωστόσο όπως έχετε καταλάβει δεν είναι εύκολη η συνεργασία, είπε.
Επίσης θέλησε να θυμίσει στον Δήμαρχο ότι την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του τον ενημέρωσε ότι το Επιμελητήριο είναι σε αυτή την κατεύθυνση για το Brand, λέγοντας ότι το Επιμελητήριο θα το πληρώσει, ωστόσο δεν θέλουμε να το κάνουμε μόνοι μας και ζήτησε την στήριξη του κάτι που δέχτηκε.
Επίσης και στην τελευταία συνάντηση στην επιτροπή τουρισμού, που ανέφερε ότι τον επόμενο μήνα θα γίνει η παρουσίαση του Brand δεν είχε καμία αντίρρηση, δεν ξέρω τι μεσολάβησε.
{youtube}cxFxlJxadn0{/youtube}
Πηγή φωτό: Λευκαδίτικα Νέα