Τη θέση του σχετικά με το λιμάνι της Πρέβεζας αλλά και την Κυανή Ακτή διατύπωσε ο Σπύρος Κανιώρης μιλώντας στην εκπομπή του Κώστα Καζαντζίδη μετά και την επίσκεψη Μουντζούρη που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.
Ο κ Κανιώρης αρχικά αναφέρθηκε στο ζήτημα της Κυανής Ακτής: «Η Κυανή Ακτή για πολλά χρόνια ήταν εγκαταλελειμμένη. Επί δημαρχίας Κλάπα έγινε μια ημερίδα που υποστηρίξαμε την ανάπλασή της. Η Κυανή Ακτή απαιτεί ανάπλαση. Υπήρχαν κάποιες παλιές μελέτες που αναθεωρήθηκαν, είχαν τοποθετηθεί και τα μπαστούνια του Μουτζούρη, πρόκειται όμως για ένα έργο ελλιπές, που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και πιθανώς έχει και κακοτεχνίες» και συνέχισε «Εμείς σαν ΤΕΕ είχαμε πει τότε να γίνει η ανάπλαση αν και είχαμε διαβάσει άλλη τεχνική έκθεση από εκεί που κατέληξε, με προϋπόθεση να ολοκληρωθεί το έργο της προστασίας, γιατί θα είχαμε άλλα 40 μέτρα πλαζ και θα μπορούσες να κάνεις και μονοπάτια και διαδρομές…». Καταλήγοντας για το θέμα της Κυανής Ακτής ο κ Κανιώρης σχολίασε ότι πρέπει να επανεξεταστεί η μελέτη και να πάει σε ένα άλλο πακέτο ανάπλασης καθώς χρειάζεται ανάπλαση η Κυανή Ακτή.
«Το προφίλ του δήμου Πρέβεζας είναι πού χαμηλό, και όσον αφορά τους στόχους και τις διεκδικήσεις. Διαχειρίζεται την καθημερινότητα, δεν είναι αυτός ο σχεδιασμός πόλης όταν τα ΕΣΠΑ τρέχουν και όλα αυτά τα προγράμματα. Θα έπρεπε η Πρέβεζα να έχει πάρει φωτιά και να διεκδικεί γιατί είναι και αδικημένη από το σύστημα» ανέφερε σχολιάζοντας την τοπική αυτοδιοίκηση.
Σχετικά με το λιμάνι ο κ Κανιώρης ανέφερε: “Το εμπορικό λιμάνι έχει παίξει το ιστορικό του ρόλο. Όταν σχεδιάστηκε το ’76. Σήμερα άλλαξαν τα δεδομένα, είναι μικρό, ο δίαυλος έχει προβλήματα, είναι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας είναι και ο Αστακός, άρα λίγα τα ψωμιά αλλά υπάρχει αντικείμενο. Όσο υπάρχει το στηρίζουμε. Εμείς πρέπει να σχεδιάζουμε για τις επόμενες γενιές. Πήραμε το παράδειγμα μεγάλων λιμανιών (της Βαρκελώνης, του Ροτερνταμ). Αλλάζουν τα χαρακτηριστικά και λέμε αυτή τη ζώνη την κάνουμε πόλη. Αναμορφώνουμε αυτή τη μεγάλη έκταση, πας στα 85 στρέμματα, εκτός από τη μαρίνα που ήταν πάντα εξαιρούμενη, και λέμε αν εκεί γίνει συνεδριακό κέντρο, μαζί με τη γέφυρα από τα δικαστήρια απέναντι, μαζί με τον επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας, μαζί με κέντρο θαλάσσιων συγκοινωνιών προτείναμε να εξετάσουμε αν μπορεί να πάει αλλού το εμπορικό λιμάνι, αλλά αυτό είναι θέμα διερεύνησης και προσωρινά να πάει στο ανατολικό λιμάνι το εμπορικό λιμάνι”.
Ακούστε ολόκληρη την τοποθέτηση:
{youtube}i9WZRdZfjtc{/youtube}